Wednesday, April 22, 2009

AKU REDHA....

ya Allah,memang inilah ujianMU..amat berat ku rasakan tapi aku redha dengan segalanya...hanya sedikit nikmat yang Engkau tarik dariku... Alhamdulillah aku bersyukur andai ini adalah kafarat dari dosa2ku..astaghfirullah hal 'azim...ya Allah Engkau ampunilah segala dosa2 ku....
sudah banyak kali aku jatuh dari tangga..dah lali rasenyer...bak kate kawanku..dah jadi hobi...hobi pun hobi la...tapi inilah pengakhirannyer....semalam aku jatuh tangga lagi...masa nak turun dari tingkat 1..ingatkan bese jer...tapi lamer2 tu tgk semakin membengkak pulak..tambah2 lagi sakit yang amat dan start da xley nak jijak tanah dah...nak wat cner ni..disebabkan x tahan yang amat sangat, madam shahidah bawak aku pergi klinik uia....sampai2 kat saner, nurse tuam bengkak tu ngan ais....waaaa, sakit sangat tapi bengkak tu langsung xnak surut,,
last2 doktor suh g klinik sebab bengkak immidietly..takut gak ader patah or crack...
terpaksala aku pergi....dipendekkan citer...pak guard pun anta aku ke PPUM ditemani anjang tersayang..thanks anjang..luv u
sesampai kat saner aku xtau nak gi mane...1st time la kater kan...punyer la banyak prosedur die..pastu amek tekanan darah, kena tunggu sampai leboih kurang 4 jam baru dapat jupe doktor
sian kat anjang...letih menunggu
cepatla doktor...sakit ni...huhu
pastu dapat gak masuk..lbey kurang kol 10 lebih...doktor kater ader crack sket...so, kena simen...waaaaa :(
kena simen maknenyer kna paka tgkat la....sedey sangat2.. doktor ortho tu suke je kat aku..die ckap jgn debor..huhu...Ya Allah baru terasa peritnyer hamba2 Mu di luar sana yang turut menerima ujianMu...aku baru kene siket...kat Palestin tu, lagi teruk lagi tapi dorang rilex je...so, aku kna tabah...siket jer ni...
sesampai kat bahagian ortho, kaki aku disimen sapa bawah lutut, dalam 30minit jer...


berat jer rase nak agkat kaki..then balik uia...lebih kurang 6 jam sajer duk PPUM...yerla..dari kol 6ptg sapa kol 11 malm lebih2 kat PPUM...
sekarang x dapat jaln..kna pinjam tongkat ngan klinik..dapat mc seminggu, isnin ni kena g jupe doktor plak...Ya Allah, Kau ampunilah dosa2 ku... mudahkanlah urusanku...
special dedicate to anjanng....sangat2 teman ucu g PPUM...dan jugak menahan lapar dari petang sapa tgh malam tu bersama...luv u always..luv usrah LU'luan Manthura... thanlks jugak kat ateh, kak kah, mynn, madam shahidah, ustazah ilyani, mdm asmeza dan sumernyer....sayang korang sumer

2 comments:

'Izzatulfadilah said...

Salam kak tersayang...

Sabo ye, ni semua ada hikmahnya. Bolehlaa siapkan term paper cepat sikit. ^_^

Kitorang sume group 4 doakan akak sihat cepat n join kitorang kat kelas.

X dok org utk dikacau. Bosan i..

BeeAGurl said...

thanks banyak2...
sayang kamu juga...
boring ar asyik terperap dlm bilik...huhu...
nway, thanks melawat :)